Tai Chi Senior

Tai Chi Senior

PODZIAŁ NA SEMESTRY: 
Yin (zimowy) >
1 września – 31 stycznia,
Yang (letni) >
1 lutego – 30 czerwca.

GRUPA CZUBY-PORĘBA

ROZPOCZĘCIE TRENINGÓW: 
TRENINGI NADAL  WSTRZYMANE

TRENINGI: 

brak.

MIEJSCE: 
Miejska Biblioteka Publiczna – filia 35, ul. Bursztynowa 20, Lublin (budynek kościoła).
zobacz na mapie >>

UWAGA: 
parking przy kościele. 

GRUPA LSM

ROZPOCZĘCIE TRENINGÓW:
Semestr Yang (letni) 2024 r. rozpoczynie się od 13 lutego z powodu ferii i zajętej sali baletowej w Domu Kultury LSM. 

TRENINGI: 
wtorek i czwartek – godz. 8:30 – 9:30. 

MIEJSCE: 
Dom Kultury LSM, ul. Wallenroda 4a, Lublin (Sala Baletowa, I piętro ).
zobacz na mapie >>

UWAGA: 
parking przy Domu Kultury. 

ORGANIZATOR
Szkoła Tai Chi YMAA Lublin.

UCZESTNICY
grupa otwarta – osoby dorosłe.

OPŁATA:

  • 110,- zł / miesiąc, treningi dwa razy w tygodniu,
  • 70,- zł / miesiąc, trening jeden raz w tygodniu lub cztery treningi w miesiącu, 
  • 25,- zł – pojedynczy trening. 

ZNIŻKI:

  • pierwsze zajęcia gratis (nie dotyczy kart systemowych).

WEJŚCIE SYSTEMOWE:

  • Karta VanityStyle – FitProfit.

Instruktor

tel. 668 220 400

PROGRAM

Forma: nauka Formy Tai Chi 24 Postawy; Mistrz: Liang, Shou-Yu.
I Semestr – nauka Formy z jednym wachlarzem. II Semestr – nauka Formy z dwoma wachlarzami. Mistrzyni: Aihan Kuhn.

Chi Kung: kilka zestawów w semestrze.
Techniki oddechowe: oddech naturalny, brzuszny.
Techniki w parach: brak treningu z partnerem.
Uczestnicy: w zajęciach uczestniczą osoby dorosłe.

Zajęcia dedykowane głównie dla seniorów.

Każdy z uczestników indywidualnie dopasowuje zakres wykonywanych ćwiczeń do swoich aktualnych możliwości.

Minimalna liczba uczestników: 5 osób opłacających składkę podstawową.

LICZBA treningów: średnio 40 w semestrze.

Zapisy

Zapisy na zajęcia odbywają się dwa razy w roku, pod koniec sierpnia i stycznia

Jest to najlepszy moment do rozpoczęcia treningów, ponieważ nauka Formy rozpoczyna się od pierwszego ruchu. Możliwe jest także przystąpienie do zajęć w późniejszym momencie, ale będzie wymagało więcej pracy własnej w celu uzupełnienia materiału całej grupy.